środa, 11 września 2013

Witam serdecznie jestem pani Dr.Professor Gerel Raidan lekarzem medycyny naturalnej pochodzącej z Mongolii. W swojej karierze mam ponad 36 lat doświadczenia , a w Polsce już 19 lat pracuję w leczeniu akupunkturą.Od 1994 roku z sukcesami leczę swoich pacjentów przy wykorzystaniu tradycyjnej medycyny wschodu , w szczególności akupunktury , moksoterapii , elektorakupunktury  i baniek leczniczych.Serdecznie zapraszam na badanie.
kontakt tel : 603-850-750 adres : Warszawa ul.bielańska 9-8




Akupunktura jest bezpieczną i efektywną sztuką leczenia popartą przez ponad dwa tysiące lat praktyki i badań [powstała w starożytnej Azji. Jest stosowana w skali światowej, zarówno jako główna, jak i wspomagająca terapia wielu chorób. Każdy lek ma swoje działanie niepożądane - akupunktura jako metoda naturalna, nie powoduje skutków ubocznych i często radzi sobie w sytuacji, gdy konwencjonalne leki zawodzą.


               

Masaż wschodni jest powolnym i rytmicznym, a zarazem mocnym i stanowczym masażem z użyciem olejków. Koncentruje się na mięśniach, kanałach energetycznych i meridianach w celu poprawy krążenia, odblokowania i wyzwolenia zasobów energii. Zawierając elementy nastawiania kręgosłupa przywraca zaburzoną mechanikę stawów, zmniejsza napięcie i ból. W Mongolii jest stosowany w celu przezwyciężenia depresji sezonowej podczas długich zimowych miesięcy.

                                    

2 komentarze:

  1. miałam bóle głowy o podłozu migrenowym po 10 zabiegach akupunktury zapomniałam co to jest ból polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam bóle głowy migrenowe ustąpiły a potem pocztkujace zwyrodnienie stawu biodrowego zapomniałam coustaliły polecam

    OdpowiedzUsuń